Tuesday, July 28, 2009

Peristiwa demi peristiwa...

Saya hanyalah insan biasa...

Saya ingin updet blog saya.. tapi bukan hari ini... tunggulah...

Sebab saya sedang mengalami beberapa peristiwa yang sangat memerlukan perhatian saya...

1. Baru accident malam tadi...
2. Traumatic...
3. Tugasan yang semakin mencabar sejak akhir-akhir ini.. ( Huuwaaa)..
4. Tgh dig hole for the knowledge of life...
5. Tengah mengumpul kekuatan untuk mencari kerja baru... sedih ni wey...
6. Tengah sibuk uruskan wedding adik saya...
7. Ha.. yg ni best .. tgh carik Boypren.. tapi lum dapat2.. ha ha ha

Apa pun.. beberapa kejadian telah terjadi beberapa minggu kebelakangan ini...

antaranya...

1. Kitorang menang Futsal & Volleyball game.. Dapat Naib Johan.. kita OK lah kan... =)
2. Saya dilantik menjadi secretary utk pgrm Professorial Lecture UiTM... BIG EVENT lagi.. penat...
3. Dilantik jugak jadi AJK Persidangan PERFIK Kebangsaan... Terima kasih Allah...
4. Kaki sakit sebab kick the ball... then kepala pun sakit (Bengkak) sebab tenduk bola Futsal..
Ala2 abg Ronaldo yang dah berlaih kasih ke Real Madrid.. I Hate Uuuuu... wu wu wu...
5. Kene tunda semua pgrm student sebab H1N1 (ala ckp jer lah Selsema Babi kan senang... ha ha ha)...
6. Alhamdulillah dengan izin Allah saya mula recover dari dugaan sakit sebelum ini.. teruskan berdoa untuk kesihatan saya ya kawan.... Walaupun ada rasa sakit sikit2...
7. Alhamdulillah TAMAT dah pgrm Masterji ku... pasti nak cari kerja apa ya?..

Wokey... Salam sayang... =)

3 comments:

Kherun said...

mimi... sakit apa? Sian dia... accident pulak? Cam ner la ni?

Mimioww@mimilo said...

Kak Yun... Kang saya email direct pd mail akak... cita pasal sakit tu yerk..

Keta boley tahan la.. Pintu belakang kemek sket.. pintu depan calar2...

Anonymous said...

Salam Mimi..lama ndak dengar kbr, dah abis master kah..wah bestnya..tahniah2. Nway mimi sakit apa gak..sihat sudahkah?