Monday, October 29, 2012

HELLO... I'm BACK!!!

Assalamualaikum semua... Wah... bukan lagi bersawang... malahan dah nak roboh blog ni upanya... even password pun boleh lupa. Setahun dah tak update ... bertuah kannnnn???? Banyak benda sangat sampai tak sempat nak uodate blog. yang penting.. saya sudah jadi agen Alpha Lipid SD2!!! yeeehaaa.. Apa dia Alpha Lipid SDII ni?
Alpha Lipid SD2 adalah keluaran syarikat New Image Asia yang telah bertapak selama lebih 21 tahun di pasaran dan ia terbukti berjaya menurunkan berat badan secara semulajadi, selamat dan berkesan. Alpha Lipid SDII tercipta daripada hasil kajian sekumpulan ahli perubatan dari Harvard Medical University iaitu Dr. George Cahill dan Dr. George Blackburn. Produk ini merupakan campuran berkualiti tinggi yang komprehensif, terdiri daripada protein soya bukan GMO, serat, ekstrak daun teh hijau, vitamin dan mineral. Teknik Diet Tanpa Berlapar Program ALSD2 adalah program pengurusan badan mengamalkan teknik diet protein, di mana anda perlu makan (selain karbohidrat) tanpa perlu meninggalkan rutin pemakanan harian anda. Oleh itu, anda tidak akan merasa letih dan lesu sebaliknya anda lebih bertenaga walaupun proses pembakaran lemak berlaku. Makan protein lebih spt ayam, daging, ikan, telur, seafood dan sayur. Kurangkan pengambilan karbohidrat spt beras, makanan berkanji, gandum Minum air 8 gelas sehari supaya lemak yg dibakar dapat keluar melalui air kencing dan perpeluhan Dengan Alpha Lipid SD2, penurunan berat badan anda berlaku secara semulajadi. Formula Lipid dan ekstrak daun teh hijau berfungsi meningkatkan tahap metabolisma badan anda dan merangsang peningkatan kadar pembakaran lemak dalam tubuh anda. Oleh itu, penguraian lemak tersebut masih berlaku secara semulajadi. Anda semua tak perlu berlapar bila makan SDII ni. Hanya perlu mengelakkan semua jenis makanan bergula dan karbohidrat. Penurunan 2 - 5 kg dalam masa seminggu. Anda wajib mencuba Alpha Lipid SD2 sekarang dan lihat sendiri perubahannya! Untuk sebarang pertanyaan lanjut dan khidmat nasihat Percuma: Hubungi Segera: 012 - 6925239 (Asmiza)

1 comment:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)