Thursday, September 25, 2008

s e l a m a t h a r i r a y a & m a a f z a h i r b a t i n

Glitter Photos



Raya zaman dolu2 memang best... sebab dapat duit raya... sekarang ni bukan tak best tapi syahdu... the best words which can describe my feelings and thoughts during Ramadhan... tapi raya skang ni aku yang kene bagi duit raye... biaselah.... nama pun dah besau...

No matter what... salam Ramadhan ditujukan buat ayah & bonda, adik-beradik yang sentiasa memberikanku sokongan di setiap saat dan ketika. Buat saudara-mara, sahabat-handai, rakan-taulan yang jauh di mata tetapi senantiasa dekat di hati... =)

Raya tahun ni rasanya tak semeriah selalu lah kot... sebab kene siapkan 2 project paper dan satu lagi thesis yang semakin buat aku stressful. Ya Allah permudahkanlah setiap urusanku ini... caca marba rojak passembor rasanya hidup ku untuk semester ini... nampak gayanya balik sembahyang raya aku kene terus mengadap laptop aku tu lah...

Ape-ape pun... nak ucapkan kepada semua yang mengenali diri aku ni.. mohon keampunan dan kemaafan sempena lebaran ini. Aku telah memaafkan dosa2 kalian semua... semoga Allah memberi kita izin untuk bertemu Ramadhan akan datang.. Insyaallah...

Raya ni jemputlah datang ke rumah...

No comments: