Monday, September 29, 2008

~ salam syawal~


Salam Lebaran... Berlalu Ramadhan amat menyayukan.. semoga amal ibadah kita diterima oleh Allah SWT. Kenangan Ramadhan tahun ini sangat manis dan Alhamdulillah Allah dah limpahkan banyak sangat kurniaan rezekiNya kepada saya...

Selamat bergembira dengan sanak-saudara dan rakan-taulan. Apa pun kita kene beringat juga.. jangan terlalu gembira nanti membawa duka... memandu berhati2.. dan yang penting, menjaga kesihatan.. dah sebulan kita training.. so Hari Raya ni kita masuk trek... takkan lah nak rosakkan training kita tu kan... esok bermula rali kita di F1 sementara menanti sesi training yang akan datang.

Apa pun, salam Aidil Fitri. Buat Aidil Ifni (adikku yang lahir pada 1st Syawal 19 tahun lalu, selamat hari ulang tahun). Semoga syawal kali ini memberikan kita sinar bahagia dan dikurniakan kesihatan untuk beribadah serta menuntut ilmu-Nya.

Buat sahabat dan rakan taulan yang mengenali diriku, Maaf Zahir Batin & jemputlah datang ke rumah. Insyaallah raya ni saya akan berada di rumah. Raya tahun ni saya tak boleh beraya sakan sebab ada tuntutan yang memerlukan perhatian lebih. Insyaallah tahun depan saya beraya sakan.. doakan kejayaan saya dalam menambah ilmu kurniaan Ilahi.

Salam Aidil Fitri & Maaf Zahir Batin dari kami sekeluarga.

No comments: