Monday, March 29, 2010

I'm a model now!! ="}








Peeps out there... korang jangan terperanjat Ok... Aku belum "apa-apa" lagi ok.. ni Just jadik model (wah wah wah....) kawan aku jerk... Ni nak tolong promote bisnes dia nih... Aku bukan tukar profesyen ok... cuma kalau nak aku jadik model boleh cerita2 gituh... (ayat poyo...) ke ke ke
Shantek tak?... aku memang ler perasan... yerlah.. kalau tak perasan.. payah oooohhh... Ok.. Special pricing will be given. Andainya u all berminat nak mendapatkan khidmat member aku ni... boleh contact Lisa via this number 014-2672305.
Semua jenis mekap utk dinner, tunang, kawen, dan yang sama waktu dengannya Lisa boleh mekap U all kasi glem gituh... ko tgk ler aku.. sikit ler punya glem... sangat terbaeeekk.... lisa guna Kryolan + MAC... (Mekap ni mahal ohhh... sebulan gaji aku...) Aku nyer ni dia buat aku punya lite2 sajork sebab aku pun tak suka tebal2 kan... Lite pun dah tahap terbaeekk bagi aku... inikan pulak kalu betui2... memang ler terbaeeekkkk dari ladang... Best oohhh...
Oklah.. cakap banyak pun takder guna... apa kata korang set saje dengan si Lissa ni... Final Touch Up dia mmg amazing la... tapi aku ni kan jenis manusia yang jarang nak mekap.. mekap pun ikut angin... so aku rase tergezut tengok finishing dari Lissa...










5 comments:

Lissa DeBeauty said...

amoi..hamoi..banyak tul promo nih..aper aku nak kasik nih?..nghee..nghee...k lar pada sesaper yang nak mengglamekan diri pada hari bersejarah leh ler contact aku kat no yg si mimi jot down tuh yer....jgn malu2....ok....

Mimioww@mimilo said...

Kasi doa baik2 sudah untuk aku...

WannssCFS said...

huh!!!!!aku ingatkan apalaa tadi...hehehehe cantiklaa ko mimi bila laginak langsungnyer neh!!!jgn tunggu lama² rugi wooo....ekekekeke

Mimioww@mimilo said...

Wan... aku pun tak tahu la... ngeh ngeh ngeh....

Jumardi_Alkhawarizmi said...

kak mimi... follow my blog.. hehehehe.. thanks..
jumardiabubakar.blogspot.com