Sunday, April 11, 2010

Tak ber update...

Piccas were googled....

Haih... penyakit malas ni mmg tak ada ubat... kecuali dengan azam yang tinggi.
Tu pun kadang... malas jugak nak diubatkan.. haih... femalas.. femalas...

kalau u all nak tahu.. dah banyak kali aku half way typed entry... tapi at last, tak update langsung...

Alasan yang sangat tak logik & munasabah adalah... mengejar Dunia... ha ha ha...

Well... korang tahu ajelah.. status wanita berkerjaya macam aku ni memang ler busy manjang... sangat busy... tidur pun kadang mengigau pasal kerja (memang sengal reveal pasal tabiat buruk diri kat sini kan?...) takper.. jangan hipokrit.. tak baekk... hehehe...

Ni tengah tunggu result aktiviti ganas yang dah 2 bulan aku attended. Sampai la ni tak ada jawapan... tak dapat kut... lama sangat... entahlah.. aku serahkan pada rezeki dari Allah... kalau ada... alhamdulillah.. kalau tak ada... mungkin ada hikmah disebaliknya... mudah dan simple tak?.. ada yang cakap.. mengarut la aku pikir simple saje... ye lah.. aku dah usaha dah... Apa bendanya?.. nanti lah kalau dah dapat jawapan tu aku bagi tau la hang pa suma... buek apo nak rahsia2?..

Skang ni aku banyak handle event student. Semenjak dah tukar boss baru.. kerja aku pun ada ala2 cum secretary gak la... kene updet banyak benda. Tapi alhamdulillah bos baru banyak bagi ruang dan peluang untuk aku menjadi diri sendiri during performing the task. Well, esok malam pun ada event besar.

Rabu rase macam nak cutilah... tiba2... eheheheh... penat ok... weekend pun kadang tak break... brake pun dah haus... kah kah kah... oklah.. nanti kalau rajin aku updet ler cerita panas.. mmm.. tapi.. tunggulah mud panas datang... Hot.. hot hot... =)

No comments: