Tuesday, December 30, 2008

Kelas nak mula doh.....!!!

Diam tak diam kelas nak bermula semula dohhh!!! Malasnya nak gi kelas.. dah 3 minggu lupa daratan kejap... This coming sem aku kene struggle la... final sem. maaa... mudah2an Allah beri izin aku completekan Sarjana aku ni with distinction! Kwang! Kwang! Kwang!

Alhamdulillah.. syukur sgt.. selama aku jd pelajar.. dari zaman diploma, degree dan master's ni... last sem first time aku dpt Dean List... aku cam tak pecaya jer.. sebab last sem mmg byk menangis dari ketawa terbahak2!! ahak! ahak! Apa kes... apa pun... kenangan sem lepas mmg tak boleh aku lupa.... siapkan thesis bagai nak rak... meraung bagai.. siap tak pegi raya... org nak kata apa katalah... aku peduli apa.... aha aha aha....

Keje pulak menimbun... ni tgh geram dgn member2 kat opis... aku tak pernah rase dorang tu staff aku tp more to friends la... tak nak ler ada gap... Tapi... kadang2 bila dorang tak dengar apa aku cakap.. hangin jerk aku.... dah tu?? Boss suruh bg dorang keje.. aku dah bagi tak mau buat... apa cita?.. geram... geram... panas2.... meh dengar hot! Fm!!! ekekeke

Aku baru jer dapat cuti2 Malaysia... tu pun puas pujuk bos... ada ker time dorang nak cuti aku sacrifice.. time aku nak cuti ada pulak yg tak bg aku cuti... berdesing telinga aku bila kene perli... wei.. aku bukan robot ler... la la la... malas nak fikir pasal depa ni... wat sakit gigi aje... adeei!!

Minggu ni dah start smula kelas... this sem ada 2 papers.. Communication as well as Mgt of Change... apa aku nak goreng ni?... hailam ke? Pataya ke? atau secukup rase sudah lah? Agak2 boleh dapat ASC tak?... takutnya... ni angan2 mat jenin jatuh pokok aku jerlah... kalau dpt ASC... aku nazar aku nak puasa 2 hari... kalau tak dpt pun aku tetap nazar nak puasa 2 hari kalau dapat completekan master's aku nih... susahnya... dgn duit selalu takder... nak shopping pun jadi kemut... takper lah... janji keje sekolah berreeehhhh...!!!

Ok... minggu ni da setat kelas dohh... so jum kita gi ghamai2 ke kelah... jangang malah2.. kang cikgu katok mung dgn pembaris kunin jaman sekulah rendah tuh... sakitt!!!

2 comments:

LizHairi said...

mi,ko sambung master course ape?best ar dpt belajar nih.aku ni mmg xde can dah nak smbung.hehehe.tatau plak in future kan!

Mimioww@mimilo said...

Amik office admin... nak sambung policy aritu tp berat sgt.... otak dah karat... kalau ko ada peluang sambung.. go for it!! aku bg sokongan moral pada ko...