Tuesday, December 2, 2008

Baru update arini.. =)

Salam kepada semua yang baca blog ni....

Mungkin blog ni tak begtu familiar ... blog ni some sought like diary dan apa jugak yg terlintas kat minda ni utk diletakkan... so.. here is the new entry... (sempatkan diri gak nak update)...

Almost 2 weeks tak update blog sebab tgh hybernate nak siapkan dissertation... Ya Allah permudahkan usahaku untuk menyiapkan thesis aku ni... Sapa cakap buat Master's tu senang mmg tipulah,.... (tipah tertipu bang... eheheheh)!

Last 2 weeks ada oral presentation.... POYO! (sapa yg poyo ni?.. aku ke?... ) The most disaster happened when panels tetiba ckp.... "dei kici awak punya title tak relate dgn Ro & RQ la"... tp aku still cool planet lagi serupa cam iklan kat pergunungan Alps tuh... (acchuummm!! sejuknye.... =))

Alhamdulillah correction with minor amendment.. (Ye ker?.. cam banyak aje yg aku betuikan... keh keh keh).... Pening tahap ting tong... mujur aku waras lagi...

So this week kene submit... belum hantar hardbound lagi... CD dgn gambar passport size pun tak amik lagi.. alahai.... Ptg ni kene buat jugak....

Ok.. adios.. amigos.. Selamat Hari Raya Korban.. Semoga semua sentiasa dirahmati oleh Allah....

1 comment:

MamaZana Baharum said...

hi mimi,
I didnt know you r blogger like me..
anyway i m happy to u on ur blog..
please do surfing my blog as well..

hehehehe...ku ingatkan mimi mana la ...