Wednesday, February 4, 2009

Anugerah Allah (Anugerah Pascasiswazah Fakulti)



Alhamdulillah.. Allah telah menganugerahkan sesuatu untukku berusaha lebih giat lagi. Mudah2-mudahan aku tidak lalai dan leka dengan anugerah ini. Sesungguhnya Allah maha Pengasih dan Maha Penyayang terhadap hamba-hambanya... Syukur alhamdulillah...

Semalam, 4 Februari 2009 merupakan Majlis Sepetang bersama Dekan [:: Dr. Rudzi patut bagi aku kredit sebab up nama dia kat sini he he he]. Aku terpilih untuk bersama-sama menerima anugerah tersebut. Alhamdulillah sangat... dan kegembiraan ini aku kongsikan bersama- sama kawan2 yang turut serta memberi semangat buatku... buat Suraya, Dayana, Kak Ramita [:: Wife bos aku ni.. kene masukkan... utk up SKT aku ;P], Suwaibah, Yati, Abg Lan, dan yang lain2 yang terlibat secara langsung atau tidak langsung di atas kejayaan ini... hanya Allah sahaja yang boleh membalas jasa kalian serta pertolongan kalian. Ikutkan mmg kerja dgn sambung master ni tak terkata hebat dugaannya. Tapi Allah tu tetap bersama hambanya. Masterji... Insyaallah sem ni would be the last sem... lepas ni perancangan lain pulak...

Kat sini, aku kongsikan sedikit pic.. tapi tak banyak la sebab masa tu aku actually dah takder mud sebab majlis berlangsung lama sangat... Dekan cakap bbbbaaaaaaaaannnyyyyyyyyaaaakkkk pasal perpindahan Fakulti ke Kampus Puncak Perdana [menuju puncak.. impian yang nyata.. la la la]. Aku register kul 1.20 sampai kol 6 dalam tu.. sejuk sangat dlm DSB... kali ni duk sepan sekali.. wahhh cam org besar aje.. dah memang besar pun!! ;P So haruslah lapar yang amat... aku siap terketar2 tahan lapar... mujur lemak aku banyak lagi so bolehlah di proses kepada sumber tenaga... heheheheh...

Oklah.. aku harap.. anugerah ni jadi pemangkin aku di masa hadapan utk lebih giat lagi mencapai kejayaan.. syukur Allah... sesungguhnya Engkau tidak pernah melupakan aku....




4 comments:

WannssCFS said...

waaahhhhhhh...aku tabik spring nagn ko..aku nie nak smbg belajar tak dpt dpt lagi satu scroll pon aku takde...baru nak mula ada jer halangan yg mendatang tue yg buat aku feed up..Tahniah diatas kejayaan ko itu..moga moga tuhan memakbulkan segala impian ko...amin

Mimioww@mimilo said...

Alhamdulillah terima kasih...
Dah puas meangis last sem... harap sem ni pun aku boleh perform lagi.. aku doakan ko pun boleh berjaya juga... run kepakaran yg ko ader tu baik2.. kasi org tabik kat ko... tak semestinya takder scroll tu takleh berjaya... aku sure ko leh punyer...

Harry said...

tahniah... sabar tu banyak hikmahnya...nah..ko dah berjaya untuk dapat anugerah...tahniah

Farah said...

mimi darling! congratulations! u deserved it dear..