Tuesday, February 24, 2009

Boring + Bosan = Nak carik pasal

Entah la.. tak tau nak cakap ape.... lately ni mmg really tak enjoy buat kerja....

Dengan keje melambak... tah jadi tak fokus dengan kerja aku... aku pegang banyak sgt portfolio.. bila aku tak siap lg org ingat aku ni lembap.. [nota: *^%$#*!@@]


Tengok ajelah ni.. semua kene kat atas batu jemala aku.. asyik ganti meeting orang aje... keje aku tak siap2... meluat...



Macam2 hal nak kene fikir... eeiiii bila aku cakap dengan bos besar.. suruh sabar... halo...


Dengan nak gi site visit lagi.. ni keje baru pulak.. nak kene wat showcase apa barang lg tah... kes2 tatatertib tak buat lagi.. eeii tensionnyaa....

Tahap tension plus stress aku dah ni agaknya... astagfirullah.....

2 comments:

LizHairi said...

rileks relaks!!aku pun hangin 1 bdn gak skrg ni.kite wat2 bodo je..hikhik

Mimioww@mimilo said...

Itulah.. sebab tu badan kita banyak angin.. put put... keh keh keh