Monday, February 16, 2009

F A R A :: I S :: A W A Y


Hari ni punya entry.. nak update sikit pasal seorang kawan kat opish yang dah bertukar jabatan. si Fara ni dapat keje kat SUK Selangor kat Pejabat Tanah dan Galian. Wah... Fara.. pasnih leh ler bagi kitorang kat FSG ni tanah barang sekeping dua.. wah wah wah... hangin aje si Khalid kang!! kwang kwang kwang...


Si Fara ni type org yg sgt ceria, funny, boleh tahan jugak banyak cakap. Tapi one things yg aku salute dgn dia... walaupun dia baru join keje sini almost 8 months, dah banyak benda dia tahu and she learnt on her own... congrats dear!

Nak tau cerita last day dia?... Dia mintak from each of us RM1 as a token of appreciation... setiap RM1 tu dia mintak we all sign off dan tulis apa yg nak ditulis. Ape2 aje lah ko nih Fara oii.. mujur aku ada dwet seringgit.. kalau tak.. aku mintak duit ko...


Ni gambar fara tengah syiok kira duit.. wah.. cam ceti... iras2 citer Mat Despatch dlm majalah Ujang.

Meriahnyer Fara dengan RM.. RM...RM.. yang telah berjaya di "Poww" dari kami.. kat boss dia mintak RM50. Pesanan Fara... "Puan Maimun, RM50 tu sign guna pensil yer.. biar Fara senang nak padam"... hampeh betul ler minah ni kan...


Aku ngan Kak Hasnah tokey Roti Gardenia...


Hepinya kami...



Dengan hasil titik peluh Fara mengepoww semua orang...


Say Cheese... Iklan obat gigi yang ditaja oleh Fara...


Dengan kawan2 opish... Fakulti Sains Gunaan.. ha.. sain kitorang mmg sangat berguna tau... wahahahaha...

Cam dorang ni meraikan aku pulak.. Si Fara dah terkebelakang.. sori ya Fara... =p


Part ni paling best bila kuar dari mana2 jabatan kan... part dapat hadiah.. Pn. Maimun malu2 lah pulak... (Ni ler boss aku yang pemalu... ::Nota: Pn. Maimun kene senyum ni sebab aku up nama dia dalam nih...)

Thanks Puan... Lain kali boleh bagi lagi... he he he...

Apapun.. semoga Fara hepi dan dapat bertugas dengan jayanya di jabatan barunya...

No comments: