Sunday, May 3, 2009

Lawatan ke Jogjakarta 11 - 14 Mei 2009

Rasanya dah terlalu lama tidak mengupdate blog ini. Kisah kem semai simoi tu nanti ajelah saya ceritakan. Sebenarnya ada keterujaan sedikit dengan entry kali ini. Kisah kem tu banyak sangat... dan akibat waktu yang senggang ini, saya pun agak sibuk dengan minggu peperiksaan di Fakulti dan menguruskan urusan pertunangan adik, tu yang agak bz sikit tu... wah.. saya nak terima adik baru... bersediakah saya?.. itu citer di next entry okeh...

Insyaallah 11 - 14 Mei ini saya akan je Jogjakarta untuk lawatan akademik dan pengantarabangsaan Sekretariat MPP Fakulti Sains Gunaan UiTM. Apa yang bestnya lawatan ini macam hadiah birthday saya la.... sebab 11th of May 2009 tu is my birthday... bagus tak saya sendiri pilih tarikh itu untuk lawatan. Kira macam bonus gift lah kan.. he he he...

Memanglah banyak sangat prosedur yang perlu saya ikuti dan harap2 boss di FSG ni tak ada masalah dengan kelulusan peruntukan tiket kapal terbang ni. So far, peruntukan dah dapat, tapi hanya kelulusan tiket ni aje yang masih ting tong. Nak pegi minggu depan. camner tu?.. Harap urusan ini dipermudahkan oleh Allah... semoga sesi lawatan ini ada manfaat yang baik untuk saya dan juga adik2 ni.

So far tahap keterujaan nak pergi tu masih terancang la... he he he... cuma agak hecticnya nak tunggu kelulusan big boss... haru biru kelabu mata saya ni dah..

Apa pun doakan semoga perjalanan saya buat pertama kalinya ke luar negara dirahmati oleh Allah SWT dan ada manfaat yang baik di situ. {nota: Di situ... pinjam ayat boss... ga ga ga}

2 comments:

shafirulsaidin said...

Alhamdulillah...dapat jgk pergi..sampai da pon..patut la pilih 11 may..birthday die..

Mimioww@mimilo said...

Ainal: Dah tu.. itu jer tarikh yg boleh bawak u all pegi sane... terkene pulak Birthday akak.. bkn salah ibu mengandung.. he he he